About حول

“For as long as I can remember, I’ve held an interest in the entertainment industry. "لطالما أتذكر ، كنت عقدت مصلحة في صناعة الترفيه. It was something of which I could never learn enough. انه أمر من الذي اعطى يمكن ابدا معرفة كافية. As a boy, I would find various magazines and TV shows dedicated to the latest showbiz news, wishing that I could someday find a way to broadcast such reports myself. كما صبي ، واود ان تجد مختلف المجلات وبرامج تلفزيونيه مخصصة لآخر أخبار showbiz ، اتمنى لو استطيع يوما ما تجد سبيلا الى بث هذه التقارير نفسي.

ConversationalBall.com was launched in January 2008. Conversationalball.com اطلق في كانون الثاني / يناير 2008. The site was created to provide the latest in mainstream and independent entertainment news, while also serving original interviews with various artists in those areas. الموقع أنشئ لتوفير اخر فى التيار الرئيسى والترفيه الانباء المستقلة ، في حين ان الاصل تخدم ايضا مقابلات مع الفنانين في مختلف هذه المجالات.

The name ‘Conversational Ball’ is a tribute to a teacher who tremendously inspired me when I was in high school. اسم 'المحادثة الكرة' يعتبر تحية للمعلم الذي أوحى لي بشكل هائل عندما كنت في المدرسة الثانويه. Being a quiet, shy young person back then, I was a prime example of an introvert. يجري هادءه ، خجوله الشاب حينذاك ، كنت مثال ساطع على وجود الانطوائي. Therefore, this teacher would always try to encourage me to be more outgoing. ولذلك ، فان هذا من شأنه ان المعلم احاول دائما تشجعني على ان تكون اكثر المنتهيه ولايته. In doing such, he would often provide this piece of advice: في هذا العمل ، وقال انه في كثير من الأحيان تقديم هذه النصيحه :

All you’ve got to do is toss the conversational ball. جميع عندك ان نفعله هو ان إرم فإن الكرة المحادثة. That’s all you’ve got do, Josh. Just toss the conversational ball. هذا كل ما عندك يفعل ، جوش. إرم فإن مجرد المحادثة الكرة.

Hence, ‘Conversational Ball’ was chosen as the title of my site. ومن هنا ، 'المحادثة الكرة' وتم اختيار عنوان موقعي. Whether reporting the latest news to help you toss the ball with fellow entertainment fans, or tossing the ball myself with various folks via interviews, I hope you enjoy your visit here. اذا كان الابلاغ عن آخر الاخبار لمساعدتك إرم الكرة مع زميله التسليه والمراوح ، أو القذف الكرة نفسي مع مختلف الناس من خلال المقابلات ، وآمل ان تستمتع زيارتكم هنا. As always, thank you very much for reading!” وكما هو الحال دائما ، شكرا جزيلا على القراءة! "

- Josh Armstrong -- جوش ارمسترونغ